S přípravou firemní oslavy Dne dětí je potřeba začít nejméně měsíc dopředu. Zajistit je potřeba nejen občerstvení. Ale i program na celé odpoledne pro děti padesáti zaměstnanců, které jsou ve věku od tří do patnácti let. A v neposlední řadě nechat natisknout logo firmy na reklamní textil. Barevně odlišný. Aby soutěžní družstva byla na první pohled rozpoznatelná. Nejdříve ze všeho je potřeba zjistit přibližné oděvní velikosti všech dětí, aby jim firemní reklamní textil padl. Rozdělením do tří družstev odpovídá i barevnost triček. Ve firemních odstínech. Logo soutěžícím je pro lepší orientaci natištěno na zádech. Vzhledem k předpovědi proměnlivého počasí budou všechny děti vybaveny kšiltovkami. Ve stejném barevném odstínu, s malou firemní značkou na zadní straně. A pro všechny zaměstnance, kteří budou svoje děti doprovázet, jsou připraveny slaměné klobouky, na kterých je stuha s firemním logem. To pro případ, že přece jenom převládne slunečné počasí.
Sraz všech účastníků oslav Dětského dne je naplánován na desátou hodinu dopolední. Protože letošní svátek vyjde na sobotu, očekává se velká účast jak dětí, tak dospělých. Po úvodních soutěžních aktivitách je naplánován společný oběd. V restauraci, která sousedí s hřištěm, na kterém zápolení proběhne. Vzhledem k tomu, že mezi zaměstnanci je mnoho nadšených amatérských fotbalistů, je na odpoledne naplánováno utkání. Děti proti rodičům. A aby tatínkové nezůstali pozadu, nastoupí ke hře rovněž v dresech s natištěnou firemní značkou. Přidat se mohou i sportu chtivé maminky. Pro ty jsou připravena slušivá reklamní tílka, v barvě červené.
Pro vítězné družstvo je připravena sladká odměna. A pro ty, kteří budou na druhém místě, také. Po fotbalovém zápasu si na své přijdou všichni, kteří rádi tančí. Diskotéka na terase restaurace nabídne repertoár jak tříletým účastníkům, tak i těm starším. Dokonce je pamatováno i na rodiče. Vpodvečer vystoupí u společného táboráku místní hudební skupina, se kterou si určitě všichni rádi zazpívají. Pro případ, že by se počasí přece jenom pokazilo, jsou pro všechny účastníky připravena nepromokavá ponča. A ne ledajaká. Mistrně zabalena do pouzdra ve tvaru kopacího míče. Doplněného karabinkou. Je na ně rovněž natištěné firemní logo a tak si všichni odnesou malý praktický dárek. Který udělá radost především dětem. Protože pláštěnku, která se vejde do kapsy, ještě nikdo nikdy neměl.